Top laminaat en bezorging

Zeer goede ervaring na een zoektocht in doemere zomaar tegen deze winkel aangelopen. Geen opdringerige verkopers maar rust zelfs tijdens het gesprek voel je je relaxed en volkomen thuis. Een diamand tussen al de commerciële laminaat aanbieders. Het laminaat dat ik kocht werd op tijd bezorgd en netjes binnengebracht door de bezorgers. De eerste keer dat ik heel heel tevreden ben over vloer aanbieders. Jullie zijn toppers

• Vestiging Almere, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Andrea, Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten. Hier worden wij blij van. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe vloer. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Babeth

Goede service, goed kwaliteit en zeer vriendelijke personeel

Wij hebben elektrische vloerverwarming en een nieuwe PVC vloer laten aanleggen door Woning inrichting aan huis Almere. Alles is zeer goed geregeld, goede service, goed kwaliteit en zeer vriendelijk personeel. Wij bevelen iedereen WAH Almere aan.

Excellent

Alles duidelijk en ook alles volgens afsoraak. Goed overleggen mogelijk. Soepel, flexibel aangepast daar waar verzocht. Laminaat ligt er strak bij. Gelegd door professioneel eigen team van de zaak. Kan niet beter.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Goed meegedacht

Wij waren al een tijdje op zoek naar de juiste raambekleding. Elke keer leek onze wens niet te kunnen. Tot dat we bij woninginrichting aan huis naar binnen liepen. Daar weren over alternatieven nagedacht en dit heeft geresulteerd in een oplossing zoals wij dit graag wilde hebben. Alle afspraken netjes nagekomen en ook nog fijn dat er even achteraf een controle kwam of alles naar wens was. Fijne ervaring dus.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer tevreden over alles (vloeren en muren)

We hebben vloeren en muren geregeld via Wooninrichting aan Huis in Almere. Alles was van begin tot eind professioneel geregeld. Makkelijk en goed contact met de zaak. De vaklui zelf waren ook zeer professioneel - hun werk ziet er prachtig uit. We wijn erg blij. Kleine probleempjes zijn achteraf ook nog afgehandeld. (zelfs na alle betalingen zijn gedaan)

• Ervaring met: Vloeren

Heel goed bedrijf en service

Voor mijn nieuwe appartement heb ik door dit bedrijf laten behangen/schilderen, pvc vloer laten leggen en gordijnen en luxaflex laten ophangen, ze hebben fantastisch werk afgeleverd en de service daarna is ook uitstekend. De medewerkers in Almere zijn ook heel vriendelijk, je gaat met plezier daar kopen.

• Ervaring met: Verf en behang

Top bedrijf

Woninginrichting-aanhuis Almeere heeft ons uitstekend begeleid bij het maken van onze keuze. Wij kochten een inbouwkast voor onze slaapkamer en zijn super tevreden over het eind resultaat.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Vriendelijke en vakkundige medewerkers die met je meedenken en de tijd voor je nemen bij het uitzoeken en adviseren

• Ervaring met: Vloeren

Goede service bij bestellen van kast

Wij zijn erg goed geholpen bij de bestelling van onze inbouwkast. De kast is zorgvuldig ingemeten en volgens afspraak geleverd.

Vakkundig geinstalleerd

De ervaring met Woninginrichting-aanhuis is uitstekend. Vakkundig advies en de geleverde gordijnen en screens zijn keurig geinstalleerd. Wel wat lange levertijd, maar dat is helaas bij meer zaken zo op dit moment.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Ik ben heel tevreden over het bedrijf

De schilder heeft eerst behangen en daarna geschilderd (super snel en goed), de vloer is gelegd en de gordijnen zijn opgehangen, het is allemaal fantastisch gedaan en gemaakt, mijn complimenten voor alle werknemers en heel fijn, dat je het allemaal door een bedrijf kan laten doen.

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en snel correct en netjes gewerkt.

Goede ervaring zowel via mail en advies thuis. Zeer netjes en snel de vloer gelegd. Ben erg blij met de nieuwe vloer en plinten. Woning daardoor flink opgeknapt.

Goed en flexibel

Prettige verkoper John in Almere-Buiten. Goed advies over diverse vloermaterialen. Gekozen voor een vinylvloer in tegel formaat. Strak uiterlijk. Prijs ligt behoorlijk hoog. Vooral het laten leggen van de vloer is heel duur. Door omstandigheden zouden we niet op de afgesproken datum met het laten leggen kunnen beginnen. Gelukkig kon John een oplossing aandragen om een week latsr te beginnen. Fijn , er wordt meegedacht met de klant. Het leggen is mooi gedaan. Ook hier weer meedenken naar de mooiste oplossing. Keurig. Een aanbeveling dus. Alleen door de prijs geen 10

• Ervaring met: Vloeren

Kwaliteit en service heel bijzonder

Tuurlijk kun je heel internet afstruinen voor een lagere prijs maar wat krijg je dan ? Ik wilde deze gok niet nemen en koos voor kwaliteit. Het meedenken begint in de winkel al bij John Brand, waarna middels een afspraak iemand thuis perfect komt meten en vastleggen wat de wensen zijn...hun inbreng is hierbij bijzonder goed. Na een paar weken komt de monteur, in mijn geval John de Wit, iemand met oog voor detail en die voorzichtig met je dure spullen omgaat. Ruimt netjes op en werkt keurig af waar nodig...thx John & John ! Ik ben blij met het resultaat en weet zeker dat als het nodig is, de aftersales net zo goed zal zijn...TOPPERS !

Grandioos

Geen moeite is wah Almere te veel. Dat is service zoals het hoort en zoals vroeger normaal was. Ouderwetse service dus. Één aanspreekpunt voor alles. Top

Supergoede (en snelle) service & een top resultaat

Een paar maanden geleden bestelden wij onze vloer bij Woninginrichting Aanhuis in Almere. Bij het inmeten werd duidelijk dat regulier egaliseren niet ging lukken, helaas. Dit zou veel vertraging kunnen opleveren, maar dankzij de eigenaar en de zeer kundige en vriendelijke leggers (die keihard hebben gewerkt en de vloer in 1,5 dag legden!) was de vloer op tijd klaar voor onze nieuwe keuken. Ik raad Woninginrichting Aanhuis 100% aan - super betrouwbaar, kwalitatief & goede service!

Zeer tevreden!

Goede ervaring met een prachtige vloer als eindresultaat. Het enige minpunt was de eerste initiele prijsopgave, waar je voor tekent en daar dan ook daadwerkelijk aan vast zit. Deze viel in ons geval veel lager uit dan de daadwerkelijke offerte. Met echt een groot verschil van bijna 25%. Dat viel wel even tegen. Maar al met al zeer tevreden over het leggen van de vloer, het meedenken en de afhandeling. Met een fantastisch eindresultaat!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik en mijn vriendin die zochten naar een stalen deur. wij kwamen binnen er was maar een mederwerker aanwezig, die was al bezig met andere klanten. dus wij wachten netjes maar duurde erg lang. hij zij helemaal niets tegen ons. toen kwamen er andere klanten binnen, hij liep gelijk weg bij die andere klanten ging bij de klanten die later als ons binnen waren gelijk helpen. mijn mond stond vol tanden. ik vind het schandalig hoe het hier aan toe gaat !!

• Ervaring met: Deuren

Bedankt voor het doorgeven van uw ervaring. Uiteraard willen we iedereen graag te woord staan. Waarom dat hier niet goed is gegaan, is niet helemaal duidelijk. Kunnen we nog iets voor u betekenen? Uiteraard kunnen we ook een afspraak inplannen op een tijdstip dat u uitkomt zodat zeker is dat er alle tijd voor uw vragen is. We horen graag of u daarvan gebruik wenst te maken.

• Ervaring met: Vloeren|Verf en behang

Erg blij met mijn moduleo moods dubbele visgraatvloer. Complimenten voor de parketleggers, vakwerk!

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Vloer kon snel geleverd worden en snel gemonteerd. de afwerking is perfect gedaan en ligt er super mooi in.

• Ervaring met: Vloeren

Prima service en keurige monteurs. Netjes gewerkt, alle afval meegenomen. Levering sneller dan verwacht :-)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na een (veel te) lange levertijd (Midden oktober besteld, midden januari geleverd) maar dat schijnt "normaal" voor gordijnen te zijn, en na trage communicatie via e-mail, werden vele woon- slaapkamer gordijnen vakkundig en naar volle tevredenheid geplaatst door een zeer aangename persoonlijkheid!

2 sterren: slechter dan verwacht

Erg slechte service. Ik heb eind Juli gordijnen besteld, deze bij levering te kort (16 cm) dus pesten opnieuw worden gemaakt. Na een aantal weken (21 Okt )gebeld waar ze bleven nou ze kwamen eraan ik zou gebeld worden als er bericht was van de leverancier maar ze hadden er spoed achter gezet ( 25 okt moet ik nog terug gebeld worden) Binnen twee dagen zou ik horen wanneer de gordijnen binnen kwamen. Op 28 Okt nog steeds niets gehoord dus nu stuur ik maar eens een mail. Binnen een uur krijg ik een mail terug van John Brand van de winkel in Almere. De gordijnenworden geleverd op 31 okt of 1 Nov!! Dan zou de planner bellen met een datum om ze op te komen hangen. Nou het is nu 7 Nov en ik moet nog gebeld worden en de gordijnen hangen dus nog steeds niet!! Wat een K.. Bedrijf ik raad iedereen af hier een bestelling te plaatsen ze houden zich niet aan de afspraken en beloven van alles maar komen de belofte niet na!!!! Ze denken zeker dat hun klanten een paar achterlijke mensen zijn die zich in de mailing laten nemen!! Dus denk 10 keer na voor u iets koopt u bent gewaarschuwd.

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?